20 Öğretmen gözaltına alındı
Malatya Valiliği OHAL Bürosu, 20 öğretmenin gözaltına alındığını bildirdi.
21 Ocak 2017 - 00:00 - Güncelleme: 21 Ocak 2017 - 00:02
Malatya Valiliği OHAL Bürosu, 20 öğretmenin gözaltına alındığını bildirdi.
Malatya Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada FETÖ/PYD soruşturması kapsamında yürütülen operasyonlar hakkında bilgi verildi.Açıklamada,İl Milli Eğitim Müdürlüğünde öğretmen olarak görevli iken ihraç edilen 20 kişinin gözaltına alındığı belirtildi.







YORUMLAR