20 Öğretmen gözaltına alındı

Malatya Valiliği OHAL Bürosu, 20 öğretmenin gözaltına alındığını bildirdi.

20 Öğretmen gözaltına alındı
21 Ocak 2017 - 00:00 - Güncelleme: 21 Ocak 2017 - 00:02

Malatya Valiliği OHAL Bürosu, 20 öğretmenin gözaltına alındığını bildirdi.

Malatya Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada FETÖ/PYD soruşturması kapsamında yürütülen operasyonlar hakkında bilgi verildi.Açıklamada,İl Milli Eğitim Müdürlüğünde öğretmen olarak görevli iken ihraç edilen 20 kişinin gözaltına alındığı belirtildi.

 


 

YORUMLAR

  • 0 Yorum