34 öğretmen açığa alındı
Malatya Valiliği OHAL Bürosu, 34 öğretmenin açığa alındığını bildirdi.
25 Aralık 2016 - 17:31 - Güncelleme: 25 Aralık 2016 - 18:13
Malatya Valiliği OHAL Bürosu, 34 öğretmenin açığa alındığını bildirdi.
Malatya Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada FETÖ/PYD soruşturması kapsamında yürütülen operasyonlar hakkında bilgi verildi.
Açıklamada, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından aralarında daha önce açığa alınıp göreve iade edilen öğretmenlerin de bulunduğu 34 öğretmenin tekrar açığa alındığı bilgisi paylaşıldı.







YORUMLAR