"Bayramı bekleyen oruçlar gibi O anı bekledim"
Malatya'nın Akçadağ ilçesi Resuluşağı Mahalle Muhtarı Battal Özer, "En büyük hayalim Cumhurbaşkanı Erdoğan ile tokalaşmaktı,“Allah'a hamd olsun, bunu bana nasip etti!" dedi
Malatya'nın Akçadağ ilçesi Resuluşağı Mahalle Muhtarı Battal Özer, "En büyük hayalim Cumhurbaşkanı Erdoğan ile tokalaşmaktı,“Allah'a hamd olsun, bunu bana nasip etti!" dedi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Türkiye'nin çeşitli illerinden gelen mahalle ve köy muhtarları ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde 35’inci kez bir araya geldiği, toplantıya katılan Malatyalı mahalle muhtarı Battal Özer,"En büyük hayalim Cumhurbaşkanı Erdoğan ile tokalaşmaktı,“Allah'a hamd olsun, bunu bana nasip etti!" dedi
Malatya Valiliğinin davetiyle toplantıya katılan muhtar Özer," Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 35. Muhtarlar Toplantısı'na katılmamın kesinleşmesini öğrenmemle birlikte toplantı anına kadar ne uyku uyuyabildim ne yemek yiyebildim.Bayramı bekleyen oruçlar gibi , o anı yani Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya gelmeyi sabırsızlıkla bekledim.Çok şükür, Allah bunu bana nasip etti.Artık ölsem de gözüm açık gitmez.Allah benim ömrümden alsın Erdoğan'a versin.Ziraat Bankası Malatya Şubesi'nin önünde dakikada 5 bin bizim gibi insan gelip geçiyor.Bizler olsak da olur olmasak da olur.Erdoğan ümmetin umudu" diye konuştu







YORUMLAR