Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cameron ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İngiltere Başbakanı David Cameron ile görüştü.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cameron ile görüştü
15 Kasım 2015 - 21:47

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İngiltere Başbakanı David Cameron ile görüştü.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Antalya Belek’te devam eden ve Türkiye’nin dönem başkanlığını yaptığı G-20 Liderler Zirvesi çerçevesinde İngiltere Başbakanı David Cameron ile bir araya geldi. Yaklaşık 20 dakika süren görüşmede ağırlıklı olarak Suriye, mülteci ve terör konuları üzerinde durulduğu belirtildi.


YORUMLAR

  • 0 Yorum