"Dönüşümüz muhteşem olacak"
Bir süredir kanserle mücadele eden MASTÖB Yönetim Kurulu Üyesi Vahap Yücekaya ikinci kez kemoterapiye başladı.
21 Aralık 2016 - 17:26 - Güncelleme: 21 Aralık 2016 - 23:17
Bir süredir kanserle mücadele eden MASTÖB Yönetim Kurulu Üyesi Vahap Yücekaya ikinci kez kemoterapiye başladı.
Kanser teşhisi konulduktan sonra,İstanbul'da özel bir hastanede başarılı bir operasyon ile sol akciğeri ameliyatla alınan ve kısa bir süre kemoterapi gören Yücekaya yeniden kemoterapiye başladı.
Hastanede tedavi altına alındığını öğrenen yakın dostları Yücekaya'yı bu sıkıntılı dönemde yalnız bırakmadılar.Yücekaya, hastaneye akın akın gelerek kendisine geçmiş olsun dileklerini ileten dostları ile oldukça moral buldu.Yeniden kemoterapiye görmeye başlayan Yücekaya'nın yakın çevresine 'İnşallah bunu da atlatacağız “Dönüşümüz muhteşem olacak” dediği öğrenildi







YORUMLAR