Halep'te tahliyeler durdu
Suriyeli yetkililer, Halep’te sivillerin tahliye işleminin engellemeler nedeniyle durduğunu duyurdu.
16 Aralık 2016 - 13:33 - Güncelleme: 16 Aralık 2016 - 13:35
Suriyeli yetkililer, Halep’te sivillerin tahliye işleminin engellemeler nedeniyle durduğunu duyurdu.
Halep’te dün başlayan sivillerin tahliye işlemi geçtiğimiz dakikalara kadar devam ediyordu. Son 24 saatte 7 binden fazla kişi Doğu Halep’ten tahliye edildi.
Ancak Suriyeli yetkililer, tahliye işlemlerinin engellemeler nedeniyle durdurulduğunu açıkladı.
Açıklamada, tahliyelerin durdurulmasının Suriye hükümeti tarafından alındığı bildirildi.







YORUMLAR