Malatya'da 147 bin 22 öğrenci karne aldı

Malatya'da 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle 147 bin 22 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.

Malatya'da 147 bin 22 öğrenci karne aldı
26 Haziran 2026 - 16:51 - Güncelleme: 26 Haziran 2026 - 16:55
Malatya'da 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle 147 bin 22 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.

Battalgazi ilçesi Zafer Mahallesi'ndeki Cengiz Topel İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım töreninde konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Behçet Bakır, kent genelinde 153 bin 430 öğrenciden 147 bin 22'sinin karne aldığını söyledi.

Eğitim öğretim faaliyetlerinin 877 okulda, 13 bin 136 öğretmenle sürdürüldüğünü belirten Bakır, 6 Şubat depremlerinin ardından eğitim altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalar kapsamında 77 yeni okul ile 12 okulun güçlendirme çalışmasının tamamlandığını, böylece toplam 89 eğitim yatırımının hayata geçirildiğini ifade etti.

Bakır, yatırımlar kapsamında bin 443 yeni dersliğin öğrencilerin hizmetine sunulduğunu kaydetti.

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er de öğrencileri tebrik ederek yaz tatilini verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulundu. Belediye olarak eğitim, kütüphane ve spor alanındaki yatırımları sürdürdüklerini belirten Er, öğrencilere iyi tatiller diledi.

Malatya Valisi Seddar Yavuz ise öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada, Türkiye'nin kendi medeniyet değerleriyle geleceğe yürüdüğünü belirterek öğrencilere başarı ve iyi tatiller temennisinde bulundu.

Konuşmaların ardından protokol üyeleri tarafından öğrencilere karneleri dağıtıldı.

Törene, Malatya Valisi Seddar Yavuz, Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Yeşilyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. İlhan Geçit, Battalgazi Kaymakamı, İl Emniyet Müdürü Kayhan Ay, İl Milli Eğitim Müdürü Behçet Bakır, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

YORUMLAR

  • 0 Yorum