Malatya'da Narkotim ekiplerinden okul çevresinde denetim

Malatya İl Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu İle Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotim ekiplerince okul çevrelerinde denetimler yapıldı.

Malatya'da Narkotim ekiplerinden okul çevresinde denetim
14 Şubat 2017 - 00:00 - Güncelleme: 14 Şubat 2017 - 00:02

Malatya İl Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu İle Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotim ekiplerince okul çevrelerinde denetimler yapıldı.

İl Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu İle Mücadele Şube Müdürlüğü'ne bağlı Narkotim ekpilerince okul önleri ve çevrelerinde meydana gelebilecek olaylar, çocukların zararlı maddelerden korunması ve okullarda güvenli şekilde eğitim-öğretim faaliyetlerinin sürdürülmesi amacıyla okul çevrelerinde denetimler yapıldı.

Narkotim ekipleri okul önleri ve çevrelerinde yer alan park, bahçe, metruk bina ve iş yerlerine yönelik yürütülen çalışmalarda yapılan arama faaliyetlerinin yanı sıra okul civarında bulunan şüpheli şahsılara yönelik kimlik kontrol çalışması gerçekleştirirerek okulla ilgisi olmayan şahısların okul çevresinden uzaklaştırılması sağlandı.

Denetimlerin eğitim-öğretim yılı boyunca devam edeceği bildirildi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum