Vali Toprak, Kaymakamlarla Toplantı Gerçekleştirdi

Vali Mustafa Toprak Başkanlığında Valilik Toplantı Salonunda Kaymakamlarla Toplantı gerçekleştirildi. Malatya İli ve İlçelerinde yapılan çalışmaların değerlendirildiği toplantı, yapılması planlanan çalışmaların görüşülmesinin ardından sonlandı.

Vali Toprak, Kaymakamlarla Toplantı Gerçekleştirdi
27 Mayıs 2017 - 10:00 - Güncelleme: 28 Mayıs 2017 - 01:50

Kaymakamlarla Toplantı gerçekleştirildi. Malatya İli ve İlçelerinde yapılan çalışmaların değerlendirildiği toplantı, yapılması planlanan çalışmaların görüşülmesinin ardından sonlandı.
 
Toplantıya Vali Yardımcısı Miktat Alan, Battalgazi Kaymakamı Vedat Yılmaz, Kale Kaymakamı Mehmet Güder, Kuluncak Kaymakamı Tolga Özdemir, Arguvan Kaymakamı Cuma Emeç, Pütürge Kaymakamı Erkan Savar, Akçadağ Kaymakamı Serdar Demirhan, Hekimhan Kaymakamı Tunahan Efendioğlu, Doğanşehir Kaymakamı Memiş İnan, Arapgir Kaymakamı Salih Sak katıldı.

 


YORUMLAR

  • 0 Yorum