Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, temaslarda bulunmak üzere geldiği Doha’da Katar Emiri Şeyh Tamim bin Hamad Al-Sani ile görüştü.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri ile görüştü
15 Şubat 2017 - 14:35

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan’daki temaslarının ardından, körfez ülkeleri resmi ziyaretinin son durağı olan Katar’ın başkenti Doha’da temaslarına başladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Tamim bin Hamad Al-Sani tarafından resmi törenle karşılandı. Erdoğan ve Al-Sani karşılama töreninin ardından baş başa görüşmeye geçti. Görüşmede iki ülke ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel konular ele alındı.

Erdoğan daha sonra, Al-Sani tarafından onuruna verilecek öğle yemeğine katılacak. 

 

YORUMLAR

  • 0 Yorum